FAQ
1. HVILKE BETALINGSMÅTER AKSEPTERER DERE?
Vi aksepterer alle de største kreditt- og debetkortene (VISA, Mastercard, Discover, AMEX), samt betalinger med Amazon og PayPal.
2. HVOR SIKKER ER MIN NETTBESTILLING?
Når du handler på nettet med kredittkortet ditt, blir all informasjonen din lagt inn på en SSL-sikret nettside. Informasjonen din blir deretter SSL-kryptert og sendt direkte til kredittkorttilbyderens nettverk, hvor kortet og transaksjonen din blir autorisert og godkjent. Kredittkortinformasjonen din lagres ikke på våre servere
3. ER DET NOEN VALUTAKURSER?
Alle våre transaksjoner er basert i USD. Hvis kredittkortet ditt er basert i en annen valuta, vil totalsummen for bestillingen din bli beregnet i samsvar med den daglige valutakursen på datoen kortutstederen behandler transaksjonen.
4. KAN JEG ENDRE LEVERINGSADRESSE ETTER AT JEG HAR LAGT INN EN BESTILLING?
Vær oppmerksom på at leveringsadressen din ikke kan endres etter at bestillingen er behandlet eller sendt. Vennligst oppdater leveringsadressen din til din bostedsadresse eller til ønsket destinasjon for det bestilte produktet.
5. HVOR LANG TID TAR FRAKTEN, OG HVORDAN KAN JEG SPORE PAKKEN MIN?
Leveringstiden er basert på fraktalternativet du har valgt. Når bestillingen er sendt, vil vi sende deg en e-post med sporingsnummeret ditt og nettstedet for sporing. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaket av tollvesenet i landet ditt.