Refusjonspolicy

 

Vi tilbyr 100 % pengene tilbake-garanti på alle produkter som er defekte eller skadet under frakt. Bare gi oss beskjed, så gir vi en returadresse og en erstatning eller refusjon etter ønske.

Hvis du er misfornøyd med bestillingen din – vennligst kontakt vår kundestøtte og vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg!

Kunder vil være ansvarlige for å betale returfraktkostnader.

Vi utsteder ikke refusjonen hvis:

bestillingen din kommer ikke på grunn av faktorer du har kontroll over (f.eks. oppgi feil leveringsadresse)
*Du kan sende inn refusjonsforespørsler innen 15 dager etter at den garanterte leveringsperioden (30 dager) er utløpt. Du kan gjøre det ved å sende en melding på Kontakt oss-siden.

Kansellering av ordre

Alle bestillinger kan kanselleres til de er sendt. Hvis bestillingen din er betalt og du må endre eller kansellere den, må du kontakte oss innen 12 timer. Når pakke- og forsendelsesprosessen har startet, kan den ikke lenger kanselleres.